Tänder på G nu...

Fick med mig hem en trött och hungrig Alma från dagis i dag ,men efter lite mellis vart det bättre så nu är hon uppe och leker o grejar på sitt rum =) Och Elliots ena tand syns jätte mkt nu,,så har varnat Alma att snart kanske han vill bitas lite, spec om man stoppar in fingrarna i munnen på lillebror,,annars i dag har jag och Elliot vart ute och gått med Madde och Gry,, men det blåste en en hel del ute...nu väntar vi bara på att lillebror ska vakna och att Bella ska komma hem från skolan ,Jesper han kommer på fredag ,, känner mig lite trött om man nu får erkänna det,,Elliot tyckte det va jätte kul att vara vaken i natt i så där två timmar =) men det är väll tänderna som spökar för honom =)
Är glad för allt det fina jag har <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0