vill ha vår nu ,,,

Ucsha nu är man väl måttligt less på detta blöta aprilväder ? Idag väljer vi och stanna inne ,Alma har vart vaken halva natten med hosta,så hon och världens bästa pappa satt uppe! och jag tog hand om Elliot som oxå sovit lite oroligt i natt ,,och Elliot han har börjat andvända napp det tog 6 månader för han att gilla den ,, jag hade som gett upp det där med napp tills vi va och hälsa på Madde i går och han provade en av Grys nappar,,och nu är det som han aldrig har gjort ngt annat , så klart är de ju både för och nackdelar med napp ,men nu tänker jag bara på fördelarna ,har många ggr tänkt åh så skönt om han hade velat haft tutte ,,så vi få se hur det går =) Och i går fick Alma hem sitt stora klädpkt måttligt glad vart hon ,,så där glad att hon blir generad över figuerna som är på kläderna ,gullfian där <3
Uscha försvinn nu dumma snöslaskrusk,nu vill jag ha vårsol och se tussilagon komma upp ur backen ,,tussilago det är vår =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0