Lite av dagen ,,

Hej hopp ,i morse efter att jag lämnade Alma på dagis skulle vi gå ner på bvc jag & Elliot för att väga o mäta tänkte jag ,,nä då jag kommer dit så var de alldeles igenbommat där för alla var på utbildning,så vi gick till mormor och va där hela förmiddan tills de va dax att hämta Alma på dagis,men hann med att gå in på poppins en sväng och hjälpa mamma hitta en dragkjedja till koftan hon har stickat till Alma och konsum en sväng.. =)
En annan sak Elliot sov ända till halv sex i morse sen han somnade i går kväll plus att han ha vart på ett strålande humör och riktigt busig innan han skulle sova lunch,,känns verkligen som denna pojk kommer att bli en riktig buspojke, kan han vara stilla en halv minut så gör han det bra,riktigt nyfiken på livet =) snart ha han sovit i 2,5 timmar och de e bra för att vara han =) Och de har börjat med läsning och ramsor och sånt för bäbisar på bibblan här i vännäs på torsdagar,,synd bara att tiden är så dum annars hade jag gått dit,,passa som inte då det är kl ett och jag måste hämta Alma på dagis halv två!
Ovanligt att leksakerna var mer intressanta än vad maten va,,bus Elliot <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0