Länge sen..

Nu var det länge sen ,men tänker inte skylla på nått...men ibland räcker inte tiden till .
Har jobbat kväll i kväll ,tycker om mitt jobb så mkt , alla underbara människor =)
Annars har jag inte gjort så mkt tidigare i dag än mer än tagit det lugnt o vilat lite ,för natten va inte den bästa,,jag är ganska övertygad om att det spökar här och jag är såå mörkrädd.
Ja vad hände då, jag hade just somnat och vaknar av att det sprakar till i barnvakten och nån som ropar hallå hallå i barnvakten!! Och det var inte Alma, det lät mer som en glad tant , gå inte beskriva,,men sen kunde inte jag sova kan jag lova ,,jaja man kanske bara inbillar sig men läskigt var det iaf ,,hoppas att jag slipper höra ngt i natt!
Iaf så har Bella och Jesper kommit i dag =) och i morgon ska dom få sig en gemensam present,,för snart fyller båda år Jesper fyller 6 år nu i januari och Bella blir 10 är i februari så ska bli skoj och se vad dom tkr =)
 Imorgon är ja ledig så få se vad vi hittar på =) NÄ dags och se om man vågar sova i natt , godnatt!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland kan det bli så att man får in någon annan i barvakten någon har förklarat de där förbi men det är inte så ovanligt att man kan få in granarna lr så.

2011-01-12 @ 14:26:08
Postat av: Linda Lundin

Huga, jag är också spökrädd. Jag är sådär fånig att när jag ser på skräckfilm själv (vilket ytters sällan händer) så sitter jag ihopkrupen i soffhörnet och med täcke på. Jag vågar inte gå ner i mörka källare själv heller s

2011-01-12 @ 18:18:18
URL: http://lovely-lindsey.blogspot.com
Postat av: Madde O

Usch å fy :(

Synd att vi inte han ses nå mer innan jag for :( Men kommer förhoppningsvis upp i april igen :)

2011-01-17 @ 20:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0