Chokladbollar & Disco...

Hejsan!
Jag och Jesper bestämde oss för att göra chokladbollar innan lunch, och de var han duktig på :)
Alma hon fick mest titta på och smaka av smeten , men de va hon nöjd med ,tror hon  är på bättringsvägen nu ,men är fortfarande lika snuvig som hostig , men i helgen ska jag iaf jobba =)
Just nu e Jesper ute och leker med sin kompis som oxå heter jesper , så dom bruka kalla varandra jesper E & jesper N,, låter rätt sött :) Alma sover ,, och jag sitter här och latar mig ,, väntar på att Bella ska komma från skolan , ikväll ska hon på skoldisco,,,skönt att den dagen har kommit för hon har surrat om de där discot i snart en vecka och hon och hennes kompisar bestämde redan i måndags hur de skulle se ut och vilka kläder dom skulle ha , men de e ju rätt små gulligt det oxå :)

LITE BILDER :






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0