Helgen

I torsdags hade Bella skolavslutning ,riktigt fin va hon :)
Efter att det var slut i kykan, gick vi 10 st och åt lunch ute ,,sen for vi och hade skolavslutnings fika hos min bror allihopa ,trevligt och vädret var verkligen perfekt  :)
I lördags så va vi på vännäsbadet som hade nyöppnat för sommarn, brr så kallt det va ,men vi badade inte ,jag ,matte och alma ,,Jesper & Bella badade och bastade och vart jagade av clownar som va där och så va det godis regn ,,ändå va det folk där fast vädret inte va bäst direkt ,stormade som ba den :P
Efter badet så åkte vi in till stan en sväng, handlade och käkade i stan. Mattias köpte en cykel stol åt Alma så nu kan vi ut och cykla snart, måste bara få tag i en bra hjälm som passa henne !
Sen så såg vi film med Bella och Jesper då Alma hade somnat ,,Alice i underlandet ,,Jag och Bella satt som klistrade i tv:n .
Jag tkr den faktist va ganska bra ändå ,men Jesper somnade i mitten av filmen ;)
Idag har vi mest städat och tvättat ,men sånt man måste göra oxå .
Alma har haft snuva hela dagen så få se imorgon hur hon verka må , va ju meningen att vi skulle på föräldraträff,men som vanligt då vi ska dit verkar hon alltid bli sjuk :(
bjuder på lite bilder från de senaste dagarna..


Bella i den vita klänningen med det lila bandet :)


Gladaste Bella <3


Kusin Älva i mitten :)


Jesper <3


Jesper blev tagen av clownen !


Nåt konstigt har hänt med min Jesper!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0