Snart sommarlov!!

Nu är det sista veckan för Bella i skolan, och snart är det dags för sommarlov,tänk vilken lycka :)
4 Dagar kvar, åh vad jag längtar till att få göra hon fin , ta på sig nya klänningen nya skorna och få göra hon fin i håret :D
Börja inse att hon är ganska stor nu, när hon börjar trean till hösten,,Och Jesper har ett år kvar på dagis, innan han börjar 6-års på skolan , och Alma börjar på dagis nu i höst ! Japp fort går det,de bara rusar i väg..och om två månader börjar jag att jobba igen ! Saknar faktist mitt jobb :) Japp så ska verkligen försöka att njuta av min sista ledighet, tillsammans med barnen och Mattias !! <3 Älskar er såå mkt !! <3


Kommentarer
Postat av: Matte

Tack:) Men vi älskar ju dig oxå;)

2010-06-07 @ 11:44:27
URL: http://modernfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0