Jag har ju blivit faster igen juu ,,

Fasen vad dålig jag har varit på detta senaste tiden ,, men jaa skyller på att det vart en helt underbar sommar och man har gjort en massa hela tiden :)
Mkt har hänt lillskrutt har hunnit fyllt ett och nu på onsdag börjar inskolning på dagis och jag har börjat att jobba igen , vardagen har börjat bli normal igen ,,skönt det oxå , tiden går verkligen fort, och som man säger ta vara på den tiden man få vara hemma med sina barn :) för de gå verkligen fort :)
 Senaste veckan har vi mest bara vart sjuk ,,jag har låtit som en kråka här hemma och knappt kunnat prata på flera dgr och feber och en riktigt dunder förkyllning åkte jag på ..
Och i dag var jag ner på vårdcentralen med Alma eftersom att hon har haft hosta i över tre veckor ,, iaf efter att läkarn lyssnat och tittat så kom han fram till att hon har förkylnings astma ,som är ganska vanligt hos små barn så hon fick utskrivet bricanyl som hon ska ta innan hon ska gå lägga sig för natten ,, så få se nu om det kanske vill ge med sig med hostan :)
Och ja just det har ju blivit faster igen! En liten flicka vart det ,hur söt som helst såklart <3 men har som inte fått träffa hon på riktigt ännu mest sett hon på avstånd då man har vart dålig och är rädd att smitta .
Men snart så måste jag få träffa hon så vi få ge henne sin present :D
 Nä bäst att börja med maten ,medans Jesper är nöjd med det han gör och Alma har fått tagit sig en powernap!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0