Kvällen

I dag har jag varit och jobbat kväll ,,såå skönt att få komma ut och röra sig, efter att ha vart inne med lill skrutt sen i måndags , trodde faktist att hon hade piggat på sig så bestämde tidigare i dag att jag skulle komma jobba i morgon , men nu under kvällen har det bivit värre i gen ,,så måste vara hemma i morgon oxå , blir till att försöka få till mig en läkartid till henne i morgon ,,då blir de tredje gången på en månad ,,men nu har hennes hosta blivit ännu värre ,så nån slags hjälp hoppas jag hon får nu !
Ikväll efter jobbet tog jag och Ingela stavarna och gick en riktigt bra runda ,, första gången jag går med stavar , funka bra och ger mer , de känns redan i ben och armar,, =)
Nä dags att lägga sig =) Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0