Dagen full

Heeej!

Denna dag har vart hel full , på förmiddan åkte vi och röstade och jag vet att jag röstat rätt iaf :)
Sen åkte vi förbi P-a & Linda och så drack vi kaffe och satt där och surra ett tag och så vart vi bjuden på middag där,,,så vi skulle bara hem så Alma fick äta lunch och sova en stund ,, men sen då jag kom hem såg jag ju vad jag hade glömt bort i dag :S
En massa missade samtal från goa Ingela ,,så kom ju på att de var i dag vi skulle åka till hörnefors,, en kompis  till henne ska ha ljusparty nästa helg men då jobba både hon och jag så vi fick  komma dit i dag ist och kolla ,,fasen man dofta på alla de där ljusen, som luktade så gott att man vart alldeles snurrig =)
Sen kom vi hem just före 5 ,,då sprang mattias med tvätten till tvättstugan jag gjorde iordning Alma ,,sen skynda till P-a & Linda för att äta gomat :)

Och nu har lillskrutt åkt dit på en till förkylning ,, det är så tråkigt då hon just blivit frisk från den andra då få hon en tredje nu ,, vad e detta tar det aldrig slut ?? Det rinner ur både ögon och näsa på na,, och  host host ,,så tror inte att jag har hjärta att skicka hon på dagis i morgon ,ja de gå ba runt runt :(

Nu blir det att titta på valvakan och vika bort lite tvätt !!!

Hoppas på de RödGröna tar hem valsegern :D


Kommentarer
Postat av: madeleine

Inte dåligt att bli bjuden på middag! Ja hejja röd/gröna!! Ska fasen lägga mej snart, ja vart ju aprak igår så.. Fy fasen!

2010-09-19 @ 21:38:01
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0