Wiioo !!

 Hur glad vart jag inte då jag hade hämtat posten i dag !! Alma har fått sig en dagisplats :D så i september börjar allvaret igen , men ska ändå bli kul att få börja jobba igen :)
I dag har vi inte gjort mkt alls, jag blir så trött o seg när det är dåligt väder så har lyckats sova dom gångerna Alma sovit ! skönt det :) ( ibland)
 Åkte faktist och hälsade på min mamma en sväng i eftermiddags,,så Alma fick träffa mormor och storkusinerna som va där , Tindra & Meya :) Passa på att for dit medans Mattias for och hjälpte P-a med nå grejs !!
Fast jobbigt bara att känna av alla hundar som var där, vart alldeles täppt i halsen!!
Längtar till i morgon då ska vi ta barnen med oss & fara på koutsläpp, utanför Gräsmyr ligger det :)


Har haft en välldigt tänkande dam vid middagsbordet i dag :)


Och alltid lika glad som vanligt !! :D


Kusin Tindra! :D


Kusin Meya! :D



Vi har köpt en liten pool till Alma ,som hon ska få bada i då de blir sommar igen !!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

He he söt alma! Verkligen fundersam :-) va kul när ska ni åka på ko utsläppet då? På kvällen eller? Dom brukar ju bli som galen :-P kram

2010-05-26 @ 04:06:21
URL: http://myddis.blogg.se/
Postat av: Linda

Men himmel så stora Tindra och Meya blivit. Jag har ju inte sett dom sedan våren 2008.

2010-05-26 @ 23:04:57
URL: http://lovely-lindsey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0