Sitter med färgen i håret !

 Idag har vi varit på öppna fks ,jag & Alma, Frida ringde och undra om inte vi ville följa henne och Saga dit i dag , de gjorde vi Alma hade det bara trevligt där , tro hon trivdes ganska bra för hon hade varken tid med mig eller lunchen ,, samlingen var nog de roligaste, så ska försöka att ta oss dit lite oftare :) Fick bara skynda oss hem , eftersom att dom ringde från dagis, Jesper hade fått akut magvärk efter lunchen,, tur så hann Matte hem före mig ,så han kunde hämta upp han och hans dagis ligger bara 30 meter där i från vi bor,stackarn riktigt ont hade han haft , inte likt han ,men de gick över då han fick komma hem :)
Sen kom Madde & Leia förbi en stund,så barnen fick leka lite :D
 Och idag har Alma varit vaken från kl ett till åtta ikväll ,hade som för sig en massa saker då hon skulle sova, busfian där :)
Just nu sitter jag med hårfärg i håret och det ska bli mörkt , så få se hur det se ut när de är färdigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0