Dagen

Oj idag har vi varit ute i nästan 4 timmmar i solen!! Tro jag råka bränna ryggen lite då eller? Och på vägen hem verkade vi då tappa allt ,mössan åt alma men de märkte jag ganska snabbt så den såg vi en bit bort, och då kommer jag samtidigt på att Almas snutte filt är borta ,drar en stor suck för orkade verkligen inte gå tebax hela vägen ner på byn igen,med maten och allt och var helt slut av värmen! Som tur är hade jag Bella och Älva hemma som vill fara och leta, och hem kommer dom med Alma snuttis som ngn hade hängt upp snällt på en lktstolpe, så Alma vart super glad när hon fick se den , men inte visste hon att den hade varit borta änns :)
Japp hemma igen då Bella & Älva få för sig att dom vill ta ut byttor och kasta vatten på varandra,,och efter ett tag då e jesper oxå med,, såg fasen härligt ut men jag gick då upp och tog ett bad med Alma och Mattias fota barnen där ute då de lekte :) Få se vad dagen bjuder på i morgon då ,känns som om man har fullt upp hela tiden iaf :)
speciellt dom veckrna som Bella O Jeppe är här , fast jag tkr om då de händer ngt hela tiden :)
Här är lite bilder i från dagen !! :D



Solbränd!

Bella & Älva

Älva,Jesper & Bella



Alma,skummet var visst gottast!


Kommentarer
Postat av: madeleine

Haha ja fy fan! Men inte på jaaag :P söt bilden på Almis! Skönt för barnen att svalka sig, pöss love ya

2010-05-17 @ 22:29:56
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0