Linda Bengtzing & Regn rusk

Vilken dag med regn och rusk fast bra ändå :)
Idag har vi varit i vännäsby där de firade Kaj johanssons åkeri 50 år!
Det va ponnyridning och en lastbil som skulle visa hur fort den körde ,aja kan säkert utrycka mig bättre där ,men den for iväg som ett skott ,alltså en av de snabbaste ..
Höjdpunkten för barnen var väll ändå att Linda Bengtzing var där och sjöng,,Bella fick sig två autografer och Jesper en , Haha men de allra bästa var att Bella gav Alma till Linda B så då fick hon sitta i hennes knä och hon hade tappat sin sko så då  knöt hon snällt fast den igen :D Men Bella fick tillbaka hon då hon börja gråta ! :)
Sen passade vi på att fara jag ,Matte & Alma och hälsa på Emelie som var och baka i bagarstugan på slöjdarnas hus med sin kompis, så var där och terra dom en liten stund och värmde oss från regnet för dyngsur om fötterna hade jag hunnit bli iaf! Medans Jesper och Bella umgicks med sin pappa!
Sen for vi till bror & Jenny så Alma fick äta innan vi skulle handla ,, vi kom lagomt till vigseln mellan kronprinssesan och Daniel,, så nu har hon fått sin prins härligt det :)
Bella stannade hos mormor och ville sova där,, vi beställde mat och åkte hem och åt och kollade på lite mer av bröllopet,, och alma gumman va då så trött hon somnade tidigt i kväll,, men hon har fått en massa konstigheter för sig att hon brukar vakna mitt i natten och ska vara vaken 2 timmar och greja,,Och torrhosta har hon haft i kväll ja få se hur natten kommer att bli ,, nu ska vi iaf bara slappa och kanske se nån film elr ngt så mkt annat kan man ju inte göra i detta skitväder,, få se om jag lägger upp nå bilder i från dagen senare :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0