match punkt com,,,,

Ikväll har jag fixat Bellas hår , hoppas bara att det blir som jag vill i morgon :)
Förstå så skönt med sommarlov ,inga tider att passa och ja kanske lite sovmorgon till o med :)
Imorgon ska vi vara i kyrkan halv 11 ska bli kul ,hoppas på lite sommar känsla!!
Längtar till i morgon då jag ska fixa hon iordning ,,Ja bäst att jag går och stryker den där klänningen som hänger och väntar så glatt på mig :)
Är hur trött som helst , men orka inte ta det i morgon för de blir bara en massa stress :P
Bella vräkte iaf ut sig den bästa kommentaren i dag till ..... men har du blivit förälskad har du hittat han på match punkt com ? haha så va det ju inte men vi fick oss ett gott skratt i dag iaf..! Nä nu orka plocka fram brädan och stykjärnret sen blir de nog sängen för min del !!
KRAM!!


Det känns tungt att stryka !

Kommentarer
Postat av: madeleine

Hehe ja det vart ett jävla rännande i regnet! Men som sagt det va ju ja som va tvelar pesen :P

2010-06-10 @ 18:30:08
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0