En sjuk Alma i natt plus jordbävning!!

Har haft en riktigt kul natt :P
Alma var vaken mellan 23 och halv 3 i natt , vet inte vad de va om de va febern som spökade för hon , sova det ville hon inte iaf,, försökte med allt men till slut somnade hon i soffan ,så fick bära upp hon sen och då sov hon till halv 6 i morse,,och efter lite välling och alvedon så somnade hon om igen till kl nio,,
Och inte nog med det gick ja in på fb där jag såg att flera hade hört att det skakat inne ,jahapp en jordbävning här i västerbotten i går kväll ,, 4,1 på r- skalan lite läskigt men samtidigt lite spännande,, händer lite väll mkt runt om i världen just nu tkr jag !!
Och Jesper som sov hos mormor ringde hem i går och var alldeles förtvillad och ville hem ,,för han och Bella hade bråkat om ngt,,men det gick bra sen iaf efter att jag pratat med honom ,,han är en mamma gris!
Alma har fortfarande feber ,,hoppas hoppas att det få gå över snart är inne på tredje dagen nu,,man blir ju som låst då de e sjuka,, och vädret verkar vara sjukt fint ute ,, bara för att vi inte kan gå ut :P
På lördag ska Bella & Jeppe följa sin pappa på kaj johansson här i vännäs by,,för de firrar nå 50 års jubileum där ,, Linda bengtszing skulle var där att sjunga visst få se om vi oxå kan fara dit,kan ju va skoj att göra nåt :)
Nä nu ska jag försöka att vila en stund då de bar är jag och Alma hemma ,och hon sover nu ,,man vet ju aldrig hur nästa natt kommer att bli !
Hej hej!


Sjuk Alma <3


Min bus Jesper<3

Kommentarer
Postat av: madeleine

Naaaw stackars Alma! Hoppas hon är frisk tills imorn :) kramis

2010-06-16 @ 15:27:52
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0