Trött men de gå alltid över !

Hellu!
Tro att jag lyckades somna eft halv tre i natt sen tvär vaknade Alma vi tre tiden,,,
Sen så kom Jesper klockan 6 i morse så man va inte den piggaste just då,så lär nog bli en tidig kväll, eller man bruka säga det iaf ,men ofta blir det inte så iaf :)
Igår va vi och fira lilla Meya, barnens kusin som ska fylla 4 år imorgon ,men vart tidigare firad, så passa vi på att uppvakta min mamma på morsdag på samma gång, så vart mkt tårta och fika :)
Sen for vi hem för att få i oss nå mat, och sedan vart det att fara till P-a & Linda för mattias skulle hjälpa P-a med dörren till deras blivande altan,så jag & Alma höll Linda sällskap :)
Få se vad vi hittar på i dag om vi far och hälsar på Madde & Leia en sväng ,,
Men först vakna till lite mer & snart göra frukost till Jesper & mig :) Är faktist fint väder i dag, och sol bli man glad av :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0