Kanske man skulle ta börja..

Ja detta är min blogg min bort glömda eller nej så är det ju inte har haft den i tankarna,, va över ett år sen som jag skrev om ngt här,,är ju en del uppdateringar sedan dess =) Våran lille Elliot som föddes i oktober förra året är ett av dom 4 underverken jag har i mitt liv ,alltså mamma till 4 nu!
Ikväll är det bara jag och dom två minsta barnen hemma ,Bella & Jeppe är hos sin pappa, Mattias han är i stan och har skoj! Sj funderar jag på att gå lägga mig dagen ha vart lång med en massa tråkiga tvättstugebesök,fast alltid lika skönt när man fått bort en del av tvätthögen =) bjuder på ngr bilder nu ist och hoppas att jag kan börja blogga oftare är ju alltid kul att få skriva av sig tkr jag om vad som händer i vår vardag =)
Våran lilla Elliot
Mattias och Elliot
Alma
Jeppe
Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0