då vart de måndag igen

Ja då va måndan snart bortgjord,  tycker dagarna och veckorna går så himla fort och snart är Elliot 6 månader,jag vill ju att det ska gå sakta samtidigt som man älskar att han blir större och lär sig allt mer,,han har just lärt sig vart lampan är och är hur gullig som helst när han tittar efter lampan ,ja de bara lyser bus i hans ögon <3  Idag har vi iaf prommat med Madde ,Leia och Gry,,vi hade tänkt hitta oss en lekpark så Alma och Leia fick busa av sig lite ,men vad fasen alla lekplatser är ju fortfarande igensnöade,,,så det slutade iaf med att vi gick till skolans lekplats så fick dom leka där ett tag.. sen gick vi till icas lekhörna stannade vi där medans Madde handlade, de va ju mindre poppis för Almas del som kom på att hon skulle bli jätte trött och vara på dåligt humör ,ja hon hördes om jag säger så men en kaka och en festis gjorde livet lite lättare ,tills vi skulle hem och hon skulle skiljas från sin vän Leia och då hade Elliot vaknat oxå och han har börjat med att man kan sympati gråta med stora syster ;) så hela vägen hem från affärn hade jag två gråtande sötisar,men ingen ide att stressa upp sig bllir bara värre ,men fick gå lite fortare hem =) väl hemma vart allt bra igen med lite fika och E och A vart glada igen och jag passade på göra köttfärsbiffar medans Elliot va nöjd,,Imorgon blir de kanske ut och leta lite påskris om vädret tillåter,,här uppe har det ju som blivit vinter igen,dagis för Almas del och på Onsdag kommer Bella, på Torsdag ska jag ta med mig Bella in till stan och lämna dom små hos deras kära mormor om inget kommer emellan ! Och förresten väntar på mitt pkt som ska komma i veckan, elr mitt är det ju inte Almas är det ,, och ja just de Elliot har ju oxå ett som ska komma =) Fick oxå veta en jätte sorglig sak i kväll men de var nog väntat =( Tankar till er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0