Är såå less!

Satt igår och tänkte ja barnen är ständigt sjuka, och börja fundera på om det är nån sjuka i denna lägenhet? Vet inte hur många förkylningar lillan haft , nu ligger hon i en igen,,och bella har senaste veckan klagat på huvudvärk och har ofta ont i halsen, och Jesper har fått en massa torra fläckar som blir röda och blommar upp titt som tätt i ansiktet,, Och Bella har ju mögelallergi de har vi fått bekräftat,, ringde iaf och pratade med en sköterska i går på vc, hon trodde oxå att vi hade ngt här och hon rekomendera oss att flytta här i från så fort som möjligt,,Och veckan innan jul hörde jag nåt konstigt ljud som att det smäll sen när jag kommer in i köket droppar det vatten i från taket!! Japp vi ringer hyresvärden som ringer upp mig på en timme, och han i sin tur skickar hit en kvinna som bor  i området ( detta är för typ 6 veckor sen) och hon är väll här i två minuter ,hon skulle kontakta hyresvärden för att få hit ngn att mäta fukt! Japp vad har hänt sen dess då , inte ett skit och dom går inte få tag i heller,, man blir ganska less!        


Kommentarer
Postat av: veronica

flytta för det låter ju helt otroligt att ni ska vara sjuk så ofta tror på mögel eller nåt i lägenheten jag ..

2011-01-20 @ 15:18:33
Postat av: Anonym

ja jag tror att det kan vara ngt sådant också ,funderar på att ta hit miljö o hälsoskyddet om inte hyresvärden hört av sig ngt i kväll.

2011-01-20 @ 15:24:26
URL: http://modernfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0