Min Lill- Snyggis

Jobbar i dag , fast nu är jag ledig ,har en deald tur !
Barnen och Mattias har farit till hans bror som fyller 60 idag ,, så vart full fart sen jag kom hem från jobbet vi fixade med lunchen Alma skulle sova en stund ,, fuixade till barnen ,, har vart sugen länge på att få klippa Jesper så då passade jag på att göra de medans alma sov,,och jag vart såå nöjd, och han oxå ,, var in till stan i går kväll för att köpa ett par byxor till Jesper som slutade med att han fick sig en ny jacka och lite annat :)
Men fin vart han iaf :D
Har just satt mig sen jag kom hem, och inser att snart e det dags att fara och jobba igen ...jaja få bli att gå lägga sig direkt då jag kommer hem från jobbet i kväll ist :) lägger ut nå bilder på min coola prins !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0