Loppis i dag..

Idag har vi faktist fyndat !
Och bara ett kvarter härifrån ,en jätte fin damcykel !! Haha för bara 50 kr! Och en massa andra saker :)
Sedan var vi ner på medis en sväng där de hade klädförsäljning,,hade mkt fint där!!
Vart iaf en Hello kitty tunnika till Bella som hon tyckte va jätte fin och ett par leggings till skolavslutningen =) Två klänningar till mig ! strumpor till Alma, strumpor till mig och Mattias !
Har oxå varit hos morsan en sväng i dag då hon va barnvakt åt min brors barn :)
Och Meya och Tindra va som gulliga, dom hade diskution om vem som skulle få ha Alma i sitt knä först :)
Mattias han har som vart borta sen 4 i eftermiddags, han håller på att hjälpa P-a & Linda med att slå ut vägen där det ska byggas alton och sättas upp en dörr :P Men kom och tvär hämta mig och alma så for vi ut och käka allihopa!
Fy fasen vad det regnar ute!!
Nu längta jag till Matte kommer hem ,är inte så kul att sitta här sj,,och Alma ligger och sover så gott :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0