Dagen / Kvällen

Faktist så har jag och Alma varit ute och gått idag,haha låter som de e nåt jag aldrig gör, men så är det ju naturligtvist inte, Nä är verkligen så att jag har bestämt mig för att gå ner i vikt, nu när man har ammat så har man bara vräkt i sig en massa, och mkt onödigt,,så de va inte kul att ställa sig på vågen och se hur mycket den visade :P Hela eftermiddan har bestått av städning och grejer som skulle ut i förådet, fasen skönt att dom e borta nu , och nu längtar jag till att klockan ska bli nio åbörjar mitt favo på kanal 5 !! DHW , hej så länge ha en bra kväll
för det ska vi ha <3


 


Kommentarer
Postat av: madeleine

WOW nu börja det likna nått hära.. Fint du fått till det! Hehe ja alltså mörkt blir det senare men nu toppa och kanske slingor.. Kram på je

2010-05-12 @ 09:01:03
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0