Dagen

Har haft en bra lördag !
Är lite trött just nu, och har en kass ryggvärk som jag gått med halva dagen, men den blir nog bra!
Hade tänkt mig att jag skulle passa på att sola ute i dag medans lillan sov efter lunchen , men e fasen inte lika varmt yte som det har varit dom senaste dagarna,så målade med barnen ist, eller rättare sagt dom målade på mina ben :P äsch va u ba vatten färg så gå ju bort man bara tittar på det ,haha snyggt eller hur !



Till mellanmål idag så hade jag gräddat våfflor,gott det! Alma fick sig en alldeles egen skål med uppklippna våfflor med sylt och grädde,,Gissa om hon njöt när hon åt !! Riktigt rädd om våfflorna var hon :D Kolla hur hon njuter!





Nu ikväll kom Matte på hur sugen han va på att fara köra motorcykel , så han for till Stefan och lånade hans en sväng,som Matte sålde till han förra våren,,Jaja iaf så var både han och barnen grymt nöjda iaf =) Men mest Mattias tro jag =)







Japp det var lite av våran dag iaf <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0