Vilken rolig natt..

När jag äntligen hade lyckats somna,,så kommer Bella och väcker mig,,hon måste ner på toa och vågar inte gå ner sj , har aldrig hänt, hon har alltid gått sj annars :)
Och sen där efter vaknar Alma och vill ha mer välling, sen när jag äntligen fått lagt mig, haha då vaknar nästa , Då kommer Jesper och vill se tv i sitt rum, jaja när jag bädda ner han igen så vart det lugnt till halv 6 i morse ,för då ville Alma ha mer välling igen :)
Bella har farit till skolan  och snart är det dags att gå till dagis med Jeppe !

Bella <3 Jesper <3 Alma <3 Mattias <3

Kommentarer
Postat av: madde

Hehe! Du ja måste säga en sak, men ja tar det över delen.. kan ha med det att göra!

2010-06-09 @ 08:40:10
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0