Så va cirkusen!

Tja :)
Cirkusen vart helt lyckad, och barnen tyckte att det va jätte kul, och även Alma som är så liten va med på de mästa :)
Men det absolut bästa va att Jesper vart uppbjuden av clownen!
Han fick sjunga och greja med clownen ,kasta bollar, fick låna hans hatt ja det går som inte beskriva ,men det vart mkt aplåder och skratt från publiken ,sj så skrattade jag så tårarna rann på mig , och jag kan lova att Jesper var ur nöjd efter att fått varit uppe och lekt av sig där! :D som jag sagt förut är han inte ett dugg blyg och ganska hämningslös :) bjuder på lite bilder ist !!




















Kommentarer
Postat av: Karro

Söt unge!!! Vilken lycka för honom :-D

2010-06-07 @ 05:49:00
Postat av: madeleine

Hhihi såg ut som han hade skit kul :D

Vi ska med på bellas skolavslutning, är den på fredag?

2010-06-07 @ 08:15:41
URL: http://myddis.blogg.se/
Postat av: Sandra N

Ja Karro, riktigt stolt va han :D och modig!

2010-06-07 @ 13:16:04
URL: http://modernfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0