Har bakat i kväll...

I dag så har Madde & Leia varit här en sväng , va ju som en hel vecka sedan vi träffades så det var trevligt :)
Haha i dag har jag och Matte spelat på lotto så få se i morgon då om vi blir mijonärer :P haha drömma kan man ju alltid ,, iaf i kväll när Mattias gick och nattade Alma , kom jag på att jag kan passa på att baka,,så vi kan ha med oss nå gofika eftersom vi ska på badet i morgon :)
Fatta inte varför jag ska få all enegi på kvällen för ,och sen är man så upp i varv att man inte kan sova,,iaf så vart det muffins och sockerkaka som jag bakade, så ska bli kul att överraska Bella och Jesper i morgon med att vi ska fara på badet, dom har som längtat en hel del dit ...i morgonbitti kl 6 är de här !
Men Alma ska inte få bada inte med hennes hosta,men finns ju annat man kan göra :)
Nä bäst att hoppa i säng nu så man orkar i morgon :)


Haha mina fina bakverk!!







Och gladaste Alma <3

Kommentarer
Postat av: Daneil1337 lol

JAG VILL FÖLJA!:D

2010-06-23 @ 00:49:28
Postat av: madeleine

Ser gött ut! Fasen ja är då inte friskast nu :/ suck!

2010-06-23 @ 05:33:15
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0